Egyes beltéri ajtók jelentős árengedménnyel!!!

Vásárlási feltételek

Tartalmi oldal

 

Webáruházunk a következő vásárlási feltételeket biztosítja:

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti

annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális

kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a

számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre,

melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött,

hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van

regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a

legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhoz szállítás Futárral (a termék be- illetve felviteléről a megrendelőnek kell gondoskodnia a Futár csak kiszállít)
  • Személyes átvétel.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)

 postai pénz feladás csekken befizetheti a megrendelt termék értékét,

ezután rendelése aktív és emailben értesítést kap a termék átvételének idejéről)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az 0% ÁFÁ-t tartalmazzák,

azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a

Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.

Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.

A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24-48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban banki átutalásra valamint postai (rózsaszín ) csekken történő feladással van lehetőség fizetésre.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
A termék súlya és km alapján számított díjszabás szerint. A  díj tartalmazza a magyar és külföldi szállítási díjat!

Sérült csomagolás

A csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.

Vegye át a csomagot, bontsa ki, ellenőrizze azt. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. A szállító - az Ön kérésére - megvárja, amíg kibontja és leellenőrzi, de ez  nem kötelező. 

Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le véletlen, törte össze az átvételt követően véletlen, vagy a kisebb termékeket nem vette észre a csomagolásban és azt a csomagoló anyaggal együtt kidobta vagy pl. nem tetszik a termék és szándékosan töri össze a termék árának visszafizetése reményében.

Természetesen  mi nem rosszindulatúságot feltételezünk, de Önnek is bizonyítania szükséges, hogy a termék nem Önnél sérült meg. Ennek a módja a jegyzőkönyv.

Ha a Vásárló az átvételkor sérülést tapasztal a terméken, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól fényképpel együtt.

Ilyen esetekben a termék visszavételét és lehetőség szerinti cseréjét az Ajto Shop biztosítja. Az egyértelműség kedvéért az Ajto Shop rögzíti, hogy a csomagolás sérülése esetén – azaz, ha a termék sértetlen - semmilyen felelősséggel nem tartozik, és ilyenkor a Vásárló nem kérheti a termék visszavételét.

A Vásárló átvételkor a szállítólevél aláírásával igazolja a termékek átvételét, és hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak.

Az Ajto Shop a szállítólevél aláírása után nem fogad el reklamációt mennyiségi vagy olyan minőségi hiba miatt, amely átvételkor felismerhető lett volna.

Semmilyen féle képen nem térítünk ha a termék bevolt építve,használva ,vagy ha a vásárló felmerült költséget kíván kérni idő és szállítás miatt , nem áll módunkban kifizetni.

Személyes átvételt követően nem áll módunkban hibás terméket cserélni, mivel a személyes átvételkor a vásárló meggyőződik a termék eredeti sérülés mentes állapotáról. A vásárló által helytelenül szállított termék esetleges sérüléséért az eladót nem terheli felelősség és nem kötelezhető a termék visszavételére illetve cseréjére. Termék csere kizárólag szállítási díj megfizetése mellett lehetséges.

A NEM SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE:
A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Az általunk küldött termékek hibátlan, ellenőrzött termékek.

Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt kicseréljük ennek költsége a vásárlót terheli. A vélt hibás terméket minden papírjával együtt őrizzen meg és vegye fel velünk a kapcsolatot, kövesse utasításainkat.


FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni.

Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy be tudjuk szerezni.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére,

megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni és jogában áll elállni a szerződéstöl.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Hibás termék visszaküldése:
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza vásárlás után max 14 nap.

A termék(ek) visszaküldésének vagy visszaszállításának közvetlen költsége a Vásárlót terheli.

A Vásárló kérésére az Ajto Shop gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban ennek költsége a Vásárlót terheli.

Az Ajto Shop webáruház minden esetben e-mailen értesíti a Vásárlót a visszaszállítás pontos költségéről.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Egyedi  megrendelés.

 Az Ajto Shop által forgalmazott termék (a megrendelő által adott bizonyos méret szín stb.. legyártása) egyedi termékeknek minősülnek, a vásárló integrális kifizetése után a gyártása elkezdődik. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.)

Kormányrendelet 29. paragrafusa (1) bekezdés c/ pontja alapján:

"A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát  olyan  előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak." 

FELELŐSSÉG

Az Eladó nem vonható felelősségre a Vásárlót vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely az Eladó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad.

Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a Termékek használatából ered. Az Eladó nem felel a Termékekben a futárszolgálat részére történő átadást követően  bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.

Az e-mail-ben történt megrendelés is webáruházban történő vásárlásnak minősül és az ÁSZF valamint a Vásárlási Feltételek elfogadottnak tekintendő!